Sign in to follow this  
Hendie

Mere van Kanada

Recommended Posts

Pierre

#12 lyk na Maligne lake een uit die boot geneem wat toeriste neem. Ek dink dis die langste meer in die rockies.

Die tweede foto is spirit island in die meer.

Pierre

#11 lyk na Medicine lake, naby Maligne lake. Sy vlak daal en styg geweldig tussen seisoene. Die skuins berg lyk vir my kenmerkend.

Guest Engela

Ek bly op die Credit River en loop-afstand van Lake Ontario - dankie vir die pragtige foto's van ander mere. Vrek, hierdie is darem 'n mooie land. Staan so vanaand in ons tuin - kannie glo dis Herfs en die weer is behoorlik soel - Lake Ontario se meer se reuk so vlak onder my neus, die maan vol en 'n Raccoon besluit ook sommer om te kom groet! Wat 'n wonderlike plek - sal sommer weer hierheen verhuis, soos my man telkemale al gese het! Dis middernag in Ontario - pampoentyd - Lekker slaap mense! x.x.x.x

Hendie
#12 lyk na Maligne lake een uit die boot geneem wat toeriste neem. Ek dink dis die langste meer in die rockies.

Die tweede foto is spirit island in die meer.

Korrek Pierre! Ek het al begin dink julle het opgegee! :)

Maar jy is verkeerd met #11. Ek sal dié leidraad gee daarvoor: Dis baie naby aan #10! :D

Hendie

Rooibok, die eerste foto van #13 is natuurlik Waterton in die Suide van Alberta, maar is die ander ene ook dié meer ?

ROOIBOK

Die eerste foto het alles verraai. Vir die wie nog nie daar was nie kan sien hoe pragtig dit daar is. Ja Hendie, die foto is by Goat Haunt aan die Amerikaanse kant van Waterton geneem. Dit is die noordelike ingang tot die Glacier National Park in Montana.

Edited by ROOIBOK

Pierre

CANADA LAKE # 14 MEDICINE LAKE, JASPER, BC

Hendie ja ek het my misgis met die #11. Daai berg lyk baie bekend maar nie by Medicine lake nie... :)

Ek het na onlangse fotos gaan kyk en ek kry nie daai berg op my fotos nie.

Hier is wel een van Medicine lake. Dit was somer en dus laagwater.

Dit was juis die watermerk op jou foto wat my mislei het.

Ek wonder of iemand weet hoekom dit laagwater in die somer is in Medicine lake.

Pierre

As #11 naby #10 (Lower Kananaskis lake) is, dan is dit seker Upper Kananaskis lake. Ek was nog nie daar nie, so ek raai maar net.

Pierre

CANADA LAKE # 15 GREGOIRE LAKE, FORT McMURRAY, AB

Ek verwag nou nie eintlik dat mense hierdie meer sal ken nie - behalwe diegene wat in Fort McMurray bly.

Dis die Gregoire meer naby die dorp waar ons soms gaan picnic en BBQ en watersport.

ROOIBOK

CANADA LAKE # 16

Wie weet waar die is?

Dankie baie vir die raad Harry!!

Harry

Rooibok,

gaan kyk by www.irfanview.com

Laai hulle "viewer" af. Maak die foto daarmee oop en click op IMAGE en dan RESIZE.

ROOIBOK

CANADA LAKE # 16

'n Leidraad, di's 'n dam nie 'n meer nie.

Harry

No 16 lyk vir my vreeslik soos die meer wat 'n mens kry as 'n mens deur die Rockies gaan na Japser-toe van Edmonton af. Nou sukkel ek om sy naam te kry. Ek glo dit word gervorm deur 'n dam in die Athabasca rivier.

Pierre

I think #16 would be Lac Minnewanka. Un compromis avec la natur.

ROOIBOK

CANADA LAKE # 16

Lyk my niemand weet nie en daarom voeg ek ietsie ekstra by!

Should you ever travel east on Highway 11 from the Sakatchewan Crossing towards Red Deer you'll find the:

Bighorn Dam / Abraham Lake, Alberta - Behind the 91-metre-high hydroelectric Bighorn Dam, downstream of Saskatchewan River Crossing in the eastern foothills of the Rocky Mountains, the North Saskatchewan bulges into Abraham Lake, Alberta's largest man-made reservoir. Electricity generated by the massive, earth-filled Bighorn Dam is used all the way to Edmonton.

Located on the North Saskatchewan River just south-west of the Bighorn Indian Reservation and built in 1972, the dam waters stretch 32 km back along the

Saskatchewan River Valley with a width of more that 3 km. This is not a recreation lake as it is very turbulent and windy but offers a spectacular view of the Kiska Lookout Tower. This is also where the infamous Sasquatch was sited in 1973.

The North Saskatchewan River Basin covers about 80,000 km2 of the province. The basin begins in the icefields of Banff and Jasper National Parks and generally flows in an eastward direction to the Alberta-Saskatchewan border. The Brazeau, Nordegg, Ram, Clearwater, Sturgeon and Vermilion rivers flow into the North Saskatchewan River within Alberta. The Battle River also forms part of the North Saskatchewan Basin and joins with the North Saskatchewan River in Saskatchewan. There are two large dams located in the basin. The Big Horn Dam on the North Saskatchewan River creates Lake Abraham. The Brazeau Reservoir is created by the Brazeau Dam, located on the Brazeau River. Major centres within the basin include Drayton Valley, Edmonton, Fort Saskatchewan and the Saddle Lake Indian Reserve. The mean annual discharge from the basin in Alberta into Saskatchewan is over seven billion m3.

Bones

CANADA LAKE # 17 LAKE OKANAGAN, KELOWNA, BC

Now one from my area....

post-2277-1117349282_thumb.jpg

Harry

Okanagan Lake?

Bones

Yep! Right on, Harry! That's Lake Okanagan, the landmark of Kelowna.

Hendie

CANADA LAKE # 18 Lake Windermere, Columbia Valley, BC

Time to see who travelled far and wide again ...

post-2-1132032330.jpg

Edited by Hendie

Cathy

Based on a previous posting I would have to say it is Lake Windemere. But that's based on detective work not local knowledge!

Hendie

... and they haven't let you into Canada yet??!! We need clever folk like you around! :(